21 Şubat 2013 Perşembe

Geçmişten Geleceğe Mutfaklarda Sönmeyen Yıldızımız Aryıldız




Tencereler,tavalar,bardaklar,çaydanlıklar...rengarenk havlular.
Çalışan makinaların uğultulu sesleri.
Aryıldız fabrikasına bloggerlarla davet edilmiştim.
Hiç aklıma gelmezdi ki bir gün  fabrika gezeceğim.
Aryıldınız kendine ve kalitesine güveni beni bu geziyi gerçekleştirmemi sağladı...

    Gezimiz boyunca bizimle ilgilenen sosyal medya sorumlusu Ferhan hanım eşliğinde kısa bir tanışmadan sonra Aryıldız hakkında detaylı bilgi almak ve sorularımıza yanıt bulmak için fabrikanın üretim müdürü Bahadır beyle güzel sıcacık bir sohpet gerçekleştirdik.Edindiğim bilgilere göre sizlere kısacık bir tanıtım yapmak isterim.Annelerimizin mutfağında tanıdığımız Aryıldız hakkında eminimki sizlerde detaylı bilgilere ulaşmak istersiniz.



1948 yılında kurulan Ar-yıldız, bugün uluslararası sektör gelişmelerini ve trendlerini yakından takip eden, zarif tasarımlarıyla adından söz ettiren lider mutfak eşya üreticilerden biri haline gelmiştir. Başta çelik ürünler olmak üzere tüm aksesuarları, gerek yurt içinde gerekse yurt dışı pazarında ülkemizi başarıyla temsil etmektedir.

"Müşteri" ve "verimlilik" odaklı bir yönetim anlayışı içinde çalışmalarını sürdüren Ar-Yıldız, bugüne kadar personel eğitimine verdiği önem ve 'dost canlısı' marka kimliğiyle hedef kitle profilinin zevk ve kalite anlayışına seslenerek güven kazanmıştır. Ve bu güveni 2010 ve 2011 yıllarında üst üste aldığı "Tüketici Kalite Ödülü " ile taçlandırmıştır.

Ürünlerinde modern çizgiler barındıran birbirinden güzel modellerden bazıları...







Bu birbirinden güzel göz alıcı ürünlerin bizlere ulaşmasında emeği geçen Aryıldız emekçileri...



Aryıdızı daha yakından tanımak ve ürünlerine bakmak istiyorsan www.aryildiz.com adresinden ziyaret edebilirsin.Twitter takipcisi olursanız bir çok kanpanyalarından haberdar olur ve sık sık düzenledikleri yarışmalara katılabilirsiniz.
Gezimiz boyunca güler yüzlerini eksik etmeyen Ferhan hanıma,Bahadır beye,Yağmur hanıma ve emeği geçen herkese teşekkürler.

Eve dönerken anladım ki bu başarı tesadüf değil.Firmanın insana verdiği değer onları buralara taşımış.
İnanıyorum ki bu dünya var oldukça Aryıldız'da var olacak...

4 yorum:

  1. YAZI VE GÖRSELLİK HARİKA. YENİ BİR ETKİNLİKTE GÖRÜŞMEK DİLEĞİYLE...

    YanıtlaSil
  2. Resimlere bayıldım çok şık olmuş, çok güzel bir yazı olmuş,kalemine sağlık canım...tekrar görüşmek üzere....

    YanıtlaSil
  3. Canım çok güzel bir metin bu. Gerçekten bende çok etkilendim. Fotoğraflarla düşüncelerin birbiri ile örtüşmüş. Hepsi çok güzel. :) İyi ki davet etmiş Ar-Yıldız.. Başka etkinliklerde görüşmek üzere.. :)

    YanıtlaSil
  4. Kızlar güzel yorumlarınız için teşekkürler...

    YanıtlaSil

dobasaran@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...