2 Temmuz 2011 Cumartesi

TARÇINLI MİSKET




MALZEMELER

Yarım paket margarin(125 gr)
2 yemek kaşığı toz şeker
1 su bardağı ceviz (çekilmiş)
2 su bardağı un
Bir çimdik deniz tuzu

ÜZERİ İÇİN:1 yemek kaşığı tarçın,1 yemek kaşığı pudra şekeri
Karıştırılır sıcak kurabiyelere bulanır.


HAZIRLANIŞI

1.Tüm malzemeler karıştırılır.
2.Hazır olan kurubiye hamuruna avucunuzun içinde yuvarlayarak küçük küçük misket şeklini verin.
3.Yağlı kağıt serilen tepsiye dizin.180 derecede pembe rengini alıncaya kadar pişirin.Yaklaşık 15 dakikada pişiyor siz kontrollü gidin pembe rengi alınca hemen çıkarın fırından.
4.Fırından çıkar çıkmaz kurabiyeleri hemen tarçınlı şekere bulayın.Soguduktan sonra bu işlemi yapmak isterseniz tarçınlı şeker hamura yapışmaz.Sıcak iken mutlaka bu işlemi yapmanız gerekir.

*Bu tarifi bana veren ablam,arkadaşım,dostum Zelvinaz ablama çok teşekkür ederim*
Ben denedim çok beğendim sizlerede tavsiye ederim.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dobasaran@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...