31 Ekim 2011 Pazartesi

YUMURTA SALATASI





















EN GÜZEL KAHVALTILARINIZ İÇİN


MALZEMELER

3 adet haşlanmış yumurta
Kıvırcık yaprakları
2 yemek kaşığı mayonez
3 yemek kaşığı sızma zeytinyağı
Deniz tuzu,karabiber


HAZIRLANIŞI

1.Derince bir salata kasesinde ilk önce haşlanan yumurtalar küçük küçük kesilir.Üzerine kıvırcık yaprakları el yordamıyla veya bıçakla bölünerek ilave edilir.

2.Ayrı bir kapta mayonez,sızma zeytinyağı,deniz tuzu,karabiber eklenerek karıştırılır ve salatanın üzerine dökülerek karıştırılır.Bekletmeden servis yapılır.



Yumurta salatası çok lezzelti ve çok pratik bir salatadır.Kahvaltılarınızda ve brançlarınızda kolaylıkla hazırlayabileceğiniz iştah açıcı bir lezzet. Eğer aranızda benim gibi katı yumurta sevmeyenler var ise bu salata tamda size göre.Normal olarak katı yumurtayı tek başına asla tüketemeyen ben bu salatada hiç anlamadan tüketebiliyorum.Eğer moyonezli yapmak istemezseniz sadace sıvıyağ ilede yapabilirsiniz.Ben lezzet vermesi açısından ekliyorum.Eğer deneme fırsatınız olursa masada en önce biten lezzet olarak sizi şaşırtmasın.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dobasaran@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...