15 Aralık 2011 Perşembe

LORLU BİBER




















MALZEMELER
1 kg sütten yapılan lor peyniri
1 tatlı kaşığı deniz tuzu
Yarım kg çarliston biber
Dilerseniz kırmızı pul biber


HAZIRLANIŞI
.Biberler ince ince doğranır.
.Karıştırma kabına lor peyniri konur.
.Lor peyniri deniz tuzu ile karıştırılır.
.Cam kavonaza lor peyniri konur.
.Onun üzerine bir sıra biber dizilir.
.Bu şekilde devam edilir.
.İyice bastırılır.
.Hiç hava almayacak şekilde muhafaza edilir.
.Buzdolabında 2 ay saklanır.
.Biberler yumuşamaya başlayınca olmuştur.
























Kahvaltılarınıza renk katacak güzel hafif bir lezzet.Ben sizler için 3 ayrı şekilde sunum yaptım.Sizler kendi yaratıcılığızla daha değişik sunumlar yapabilirsiniz.Ortadaki yuvarlak olan şekli dondurma kaşığı ile verdim.Mutlaka sizlerde dondurma kaşığı edinmelisiniz.Ben dondurma kaşığını çoğu zaman kurabiye yapımında kullanıyorum.Güzel değişik bir görünüm veriyor.Diğer bir şekilde ise Pringles kullandım.Uyumu muhteşem.Kanepe olarak misafirlerinize bu şekilde bir sunum yapabilirsiniz.Dilerseniz sumun yaparken içine taze fesleğen ekleyibilirsiniz.Birbirlerine uyumu muhteşem.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder

dobasaran@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...