10 Nisan 2012 Salı

Bisküvi Pastası


Üç malzeme ile çabucak yapılabilen müthiş lezzet.


 MALZEMELER

  • 2 paket kakaolu bisküvi
  • 2 paket vanilyalı puding
  • Süt

 HAZIRLANIŞI

  • Puding üzerindeki tarife göre pişirilir.
  • Kullanacağınız pasta kabı soğuk sudan geçirilir.
  • Bu işlem pastanın kabından kolay çıkmasını sağlayacaktır.
  • Küçük bir kaseye bir miktar süt konulur.
  • Kullanacağınız kabın alt kısmına bir miktar puding konulur.
  • Bisküvi süte batırılarak kaba dizilir.
  • Üzerine tekrar puding konulur ve bu işleme devam edilir.
  • Oda ısısına gelince buzdolabında 4-5 saat bekletilir.
  • 1 gece bekletmenizi tavsiye ederim.
  • Ertesi gün bisküviler daha ıslanmış ve lezzetlenmiş olur.
  • Acelesi olanlara en az 4-5 saat diyelim.
  • Üzerini dilediğiniz gibi süsleyebilirsiniz.
  • Ben bir miktar çikolata kullandım.
  • Afiyetle...

 
IMG_2000

  • Kullandığım pudingden bahsetmek isterim.
  • Almanya'da yaşayanlar tanırlar.
  • Nedense ülkemizde çeşit çeşit pudingler var fakat resimde kullanmış olduğum pudingi  bir türlü getirmiyorlar.
  • Yıllardır takip ederim getirirler mi diye... fakat hala yok.
  • Neden ısrarla bu pudingi arıyorsun diye soranlarınız olursa....Lezzet olarak daha farklı.
  • Almanya'dan gelirken bolca almıştım.Elimde olduğu için ben onu kullandım.
  • Sizler marketlerde satılan puding ile yapabilirsiniz.
  • Elimdekiler bittiğinde bende ülkemizdeki pudinglerden kullanıyorum.
  • Borcamın büyük kabını kullanırsanız 3 paket bisküvi kullanılıyor.
  • Küçük boyunu kullanırsanız 2 paket bisküvi  yeterli oluyor.

IMG_2015

 

4 yorum:

  1. ellerine sağlık canım günlük sütler daha lezzetli yapıyor tatlıları
    sevgiler

    YanıtlaSil
  2. Sağlık açısından herkeze günlük süt tüketmelerini öneririm.Aldığımız ürünlerin kullanma süresi uzadıkça içindeki katkı maddeleri bir okadar artıyor.Teşekkür ederim sayende bende küçük bir not düşmüş oldum.Sevgiler...

    YanıtlaSil
  3. Merhaba, bloğunuzu çok beğendim, tebrik ederim. Burdaki pastaya yuvarlak şekli nasıl verdiniz? Tepsiden bi kalıpla kestiyseniz kalan kısımlar kötü görünmedi mi? Teşekkürler...

    YanıtlaSil
  4. Merhaba,Güzel düşünceleriniz için teşekkür ederim.Yuvarlak olan pastayı küçük çenberde yaptım.Sevgiler...

    YanıtlaSil

dobasaran@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...