30 Temmuz 2013 Salı

SOLO İLE TATLI DAKİKALAR



  • Solo'nun daveti üzerine Chef's İstanbul mutfak atölyesinde blogger arkadaşlarla buluştuk.
  • Sevgili Gülhan Kara ve eşi Mustafa Kara eşliğinde çikolata yapım aşamalarını ve püf noktalarını öğrendik...
  • Konu çikolata olunca ne kadar keyif almışızdır sanırım tahmin edebilirsiniz...
  • Bizler keyif aldıkça masaya bırakılan solo çek al kutusunu da test ettik.
  • Ailece paylaşılan keyifli yemeklerin sultanı,sofraların hem dayanıklı,hem hesaplı üyesi Solo peçete çek al kolaylığıyla çok temiz çalışmamızı sağladı.
  • Solonun peçeteleri dışında yeni üretmiş olduğu sıkıştırılmış tuvalet kağıdı ile de tanıştık.
  • Pakette 40 adet rulo yer alıyor.
  • Az yer kaplamasından dolayı çok sevilen bir ürün olacağını sanıyorum.









  • Şık görünümüyle ve göz alıcı renkleriyle masalarınızdan eksik etmeyeceğiniz kurtarıcı.


  • Sevgili Gülhan Kara ile ilk defa bir projede yer aldım ve kendisini tanıdığım için çok mutlu oldum.
  • Bitmeyen enejisine,güler yüzüne hayran kaldım...


  • Meraklı olduğunuz bir konuda eğitim almayı düşünüyorsanız size tavsiye ederim...


  • Gün içerisinde solo ile çikolata ve truff  yaptık...
  • Yaptıklarımızı evdekiler bizzat test ettiler ve bana nereden satın aldığımı sordular.
  • Gerçekten el yapımı çikolatanın tadı bir başka güzel oluyor.
  • Yakın bir zamanda yaptığımız çikolata ve truff tarifini sizlerle paylaşacağım.
  • Bize bu tatlı dakikaları yaşatan SOLO'ya, Gülhan Kara ve Mustafa Kara'ya emeği geçen herkese sonsuz teşekkürler...

1 yorum:

  1. SOLO ve Chef's İstanbul MUTFAK ATÖLYESİ ile birlikte olmak benim içinde çok keyifliydi. Sevgiler...

    YanıtlaSil

dobasaran@hotmail.com

LinkWithin

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...